69275763_1170305889825215_80257455104490

Suojärven Moisseinvaaralaiset ry:n kokous pidettiin Vuokatissa lauantaina 17.08.2019 klo 14.30 - 15.30.

Kokouksessa olivat läsnä Alla Hoskonen, Matti Hoskonen, Marja-Leena Huusko, Marko Ilo, Päivyt Ilo, Tuula Kuhmonen, Jorma Matilainen, Ritva Takala, Arvi Makkonen, Ari Makkonen, Esko Makkonen, Jussi Makkonen, Marianne Makkonen, Tuula Makkonen, Raija Makkonen, Anna-Liisa Makkonen, Ilpo Makkonen, Ismo Makkonen, Asko Makkonen, Osmo Makkonen, Pajari Makkonen, Heimo Määränen, Kyllikki Nissinen, Anja Pennala ja Ritva Takala. (25 henkilöä)

1 § Puheenjohtaja Ilpo Makkonen toivotti kokousväen tervetulleeksi ja avasi kokouksen.

2 § Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Ilpo Makkonen ja sihteeriksi Asko Makkonen.

3 § Kokous todettiin laillisesti koolle kutsutuksi ja siten päätösvaltaiseksi.

4 § Kokoukseen osallistujat esittelivät lyhyesti itsensä.

5 § Jäsenmaksu päätettiin säilyttää entisellään eli 15 €/vuosi ja ainaisjäsenmaksu 150 €.

6 § Johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Esko Makkonen (Nurmo) ja muiksi jäseniksi Ismo Makkonen (Kajaani), Ritva Takala (Ylihärmä), Tuula Makkonen (Nurmo), Asko Makkonen (Hämeenlinna), Ilpo Makkonen (Lahti) ja Reijo Savola (Oulu).

7 § Toiminnantarkastajaksi valittiin Anna-Liisa Makkonen ja hänen varahenkilökseen Annikka Makkonen.

8 § Sihteeri kertoi viimeisimmistä sukuseuran tapahtumista, ja vietettiin hiljainen hetki poisnukkuneiden sukulaisten muistoksi.

9 § Seuraavan kokouksen vuonna 2020 pitopaikka jäi vielä päättämättä, mutta keskustelussa tuli esille kaksi vaihtoehtoa: 1) Nurmeksen Bomballa Suojärven Pitäjäseuran juhlien yhteydessä heinäkuun viimeisenä viikonloppuna 2020 ja 2) Seinäjoella elokuussa 2020. Johtokunta päättää asian syksyn aikana.

10§ Muut asiat: Todettiin jäsenmaksunsa maksaneet, joita oli kokoushetkellä 21 henkilöä ja lisäksi 7 ainaisjäsentä.

            Ilpo Makkonen, puheenjohtaja                       Asko Makkonen, sihteeri

Suuret kiitokset Anna-Liisalle, Raijalle, Ilpolle, Jussille ja Ismolle ruokailun sekä muun ohjelman järjestelyistä!